سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراح لیپوماتیک

جراح لیپوماتیک

جراح لیپوماتیک باید دارای مهارت وتجربه کافی برای این جراحی لاغری باشد.همان گونه که می دانید امروزه بیشتر افراد با مشکلات چاقی‌های موضعی مواجه هستند و می‌خواهند که با  انجام انواع جراحی زیبایی مانند لیپوماتیک مشکلات چاقی خود را به‌طور کامل برطرف نمایند.

 

 

جراح لیپوماتیک

 

به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال بهترین جراح لیپوماتیک در تهران می باشند. امروزه  لاغری به روش لیپوماتیک در بیشتر مراکز زیبایی‌اندام ارائه می‌شود.افراد قبل از هر اقدامی  برای دریافت یک نتیجه خوب در لیپوماتیک باید پزشکی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را دراین زمینه داشته باشد.

 

بهترین جراح لیپوماتیک تهران چه کسی است ؟

 

برای انتخاب بهترین جراح لیپوماتیک تهران بهتر است ابتدا نمونه کارها  پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید این امر کمک بسیار شایانی به شما می‌کند، زیرا لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی است که باید با دقت بسیار بالایی انجام بگیرد تا فرد از نتایج آن رضایت کافی داشته باشد.

 

البته این نکته را در نظرداشته باشید که برای اینکه یک فرد نتیجه مطلوبی از جراحی  لیپوماتیک خود  بگیرد باید شرایط لازم را برای این جراحی داشته باشد به عنوان مثال اگر چربی‌های تجمع شده در قسمت‌های مختلف بدن بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی‌باشد.

زیرا با این روش میزان خاصی از چربی از بدن فرد استخراج می‌شود .درصورتی‌که چربی‌های در قسمت شکم شما به‌اندازه‌ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده‌ای پیدا کند لیپوماتیک برای این‌گونه افراد مناسبی نمی‌باشد.

 

این روش لاغری توسط دستگاه لیپوماتیک انجام می‌شود و یک روش امن و سریع برای از بین بردن چربی‌های اضافه بدن می‌باشد . در این جراحی از بی‌حسی موضعی استفاده می شود و روشی بدون برش است.

منبع : http://iran-beauty.ir