سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یکی دیگر از جراحی شکم محسوب می شود این نوع جراحی از جمله جراحی هایی است که با برداشت پوست و چربی اضافی در ناحیه شکم و تنگ شدن عضلات شکمی همراه می باشد. نتایج این جراحی می تواند دائمی باشد، به خصوص اگر بیمار بعد از آن به ورزش و رژیم غذایی خود اهمیت دهد.

 

ابدومینوپلاستی

 

برای این نوع جراحی دلایل متعددی وجود دارد، از جمله این دلایل می توان به ضعیف شدن عضلات شکم بعد از بارداری و یا کاهش وزن های شدید وهمچنین  شل شدن پوست شکم بعد از کاهش وزن زیاد و وجود اسکار روی شکم در پی جراحی و یا آسیب اشاره کرد.

 

 

 

جراحی ابدومینوپلاستی چگونه انجام می شود ؟

 

این عمل جراحی با ایجاد برش طولی در زیر شکم برای بیشتر افراد انجام می شود  در صورت  رعایت رژیم غذایی اثر این جراحی به صورت دائمی برای فرد باقی می ماند. اگر چه در بیشتر بیماران محل برش به مدت 6 الی 12 ماه  به فرم معقول باز می گردد.

 

برش این نوع جراحی تا لبه دنده ها در بالا و درقسمت طرفین تا پهلوها امتداد می یابد. عضلات شل جداره شکم در خط وسط به کمک نخ های غیرقابل جذب دوخته می شود. بعد از بریدن پوست اضافی و دوختن لبه های زخم،عمل پایان می یابد. در انتهای عمل ابدومینوپلاستی یک برش در قسمت تحتانی شکم وبرش دیگری در دور ناف رویت می شود. این ناف، ناف طبیعی خود فرد بوده که از سوراخ جدید از پوست خارج شده است.

منبع :http://iran-beauty.ir