سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل جراحی بینی در کرج

عمل جراحی بینی در کرج

عمل جراحی بینی در کرج نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای که ضمن حفظ فیزیولوژی و عملکرد بینی، ظاهر و شکل آن نیز زیباتر و مناسب‌تر شود.

 

جراحی عمل بینی در کرج

عمل بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که امروزه به‌خصوص در کشور ما انجام می‌شود. عمل جراحی بینی یک نوع عمل جراحی برای تغییر شکل بینی می باشد که می توان از آن برای :

 

1-کوچک کردن بینی یا بزرگ کردن بینی

2-برداشتن قوز بینی

3-عمل بینی گوشتی

4-جراحی انحراف بینی ،عمل بینی استخوانی

5-پلیپ بینی ،کوچک کردن سوراخ های بینی

6-تغییر زاویه بینی نسبت به لب بالا ،و اصلاح عیوب دیگر بینی بهره برد

سن مناسب عمل جراحی بینی در کرج

در عمل جراحی بینی در کرج محدودیت سنی مشخصی وجود دارد و توصیه می‌شود قبل از سن تعیین  شده توسط متخصصین این عمل انجام نشود چرا‌که می‌تواند مشکلاتی را برای اشخاص به همراه داشته باشد.

سن عمل جراحی زیبایی  بینی در دختران از سن 15 سالگی ودر پسران از سن 17 سالگی تخمین زده شده ولی به شرط  اینکه فرد به رشد کامل جسمی وفکری  رسیده و  انگیزه متطقی و عقلانی داشته باشد  تا بعدا دچار پشیمانی نشود

 

روش های جراحی بینی :

 

برای عمل جراحی بینی در کرج دو روش کلی وجود دارد: روش بسته و روش باز. در روش بسته هیچ‌گونه برش جراحی از خارج بینی داده نمی‌شود و کلیه بر‌ش‌های جراحی از داخل بینی است، در نتیجه جای هیچ بخیه‌ای در ظاهر بینی نخواهیم داشت.

روش باز، برش جراحی از روی پوست جلو بینی داده می‌شود. چه در روش باز و چه در روش بسته پس از انجام برش‌های جراحی پوست بینی از سطح استخوان‌ها و غضروف‌های بینی جدا می‌شود تا جراح بتواند تغییرات لازم را روی آن انجام دهد. سپس در صورت لزوم قوز بینی برداشته می‌شود و قسمت استخوانی بالای بینی تراشیده و باریک می‌شود.

منبع : http://iran-beauty.ir