سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی پوست سینه است که به وسیله آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته  شده و بافت های باقیمانده به اطراف آن کشیده می شود وپزشک به پوست سینه شما شکل دوباره می دهد وبه این ترتیب خطوط سینه ها برای شما  مشخص می شود.

 

جراحی لیفت سینه

 

 

همان گونه که گفته شد جراحی لیفت سینه نوع جوانسازی سینه برای فرد است به مرور زمان با افزایش سن در سینه زنان تغییراتی ایجاد می شود و سینه شکل سفت خود را از دست می دهد. این تغییرات در بدن زنان به دلیل بارداری شیردهی افزایش یا کاهش وزن ،افزایش سن ،وراثت دربرخی از زنان  ایجاد می شود.

 

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه

این نکته را بدانید که لیفت بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه ها تاثیر گذار نیست. اگر فردی سینه های پرتری بخواهد می توانید ازگزینه لیفت برای بزرگ کردن سایز سینه ها استفاده کنید اگرشما سینه های کوچک و مناسب تر می خواهید می توانید با  لیفت سایز سینه ها ی خود را کاهش دهید.

برای انجام  این روش شما باید از لحاظ سلامتی سالم باشید. و تغییروزن نداشته باشید.

همچنین نباید از سیگار استفاده کنید

احساس آویزانی سینه برای شما آزار دهنده باشد.

سینه های  فرد شکل کشیده داشته باشد که با انجام  لیفت به شکل قبل خود باز گردد.

نوک سینه شما به سمت پایین باشد که با این روش تا حد زیادی آن ها را به وضعیت نرمال باز می گردند.

ودرزمانی که پوست اطراف سینه شما به هر دلیلی دچار شل شدگی شده باشد و نواحی تیره اطراف نوک سینه بزرگتر  شده باشد لیفت روش مناسبی است ودرصورتی که یکی از سینه ها کوچک تر از دیگری باشد می تواند ازلیفت سینه استفاده کند.

منبع : http://iran-beauty.ir