سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق چربی در سینه

تزریق چربی درسینه چیست

تزریق چربی در سینه در حقیقت روشی برای بزرگ کردن سینه‌ها می باشد وبیشترمناسب افرادی است که تمایل ندارند جراحی سینه انجام دهند. در روش بزرگ کردن سینه با تزریق چربی در سینه نیازی به عمل جراحی و استفاده از پروتزسینه نمی باشد.

 

تزریق چربی در سینه

 

در تزریق چربی  برای بزرگ کردن سینه از چربی های خود فرد استفاده می شود. در این روش برای خوش فرم شدن سینه ، چربی در زیر بافت سینه تزریق می‌شود.

روش تزریقی چربی برای بزرگ کردن سینه نیازی به انجام جراحی ندارد وشما با کمک این روش می توانید سایز سینه‌های خود را یک واحد افزایش دهید.

 

 

دلیل محبوبیت تزریق چربی در سینه

همان گونه که می دانید یکی از رایج ترین جراحی  های زیبایی در زنان جراحی زیبایی سینه است که با اهداف لیفت سینه ، بزرگ کردن سینه با پروتز سینه  و همچنین شکل دادن به سینه و کوچک کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در کنار جراحی سینه روش های ساده تر و نیمه تهاجمی تری نیز وجود دارد که می تواند بزرگی سینه ها را برای خانم ها فراهم کند که البته در کنار برجستگی سینه می تواند باعث تناسب سینه با اعضای بدن وی شود.

 

بسیاری از زنان هستند که از پروتزهای سینه و ایمپلنت هایی که در زیر بافت سینه گذاشته می شود احساس نگرانی می کنند و یا اینکه نمی خواهند روشی دائمی را برای بزرگ کردن سینه های خود داشته باشند.

منبع : http://iran-beauty.ir