سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی بینی استخوانی در کرج

جراحی بینی استخوانی در کرج

جراحی بینی استخوانی در کرج یکی از انواع جراحی های بینی است بینی از مهم ترین اعضای صورت می باشد و به دلیل قرار گیری در مرکز صورت نقش بسزایی در زیبایی صورت ایفا می کند. بنابراین وجود ناهنجاری در فرم بینی سبب کاهش زیبایی چهره می شود و با جراحی زیبایی بینی می توان فرم ظاهری بینی را بهبود بخشیده و به زیبایی صورت افزود.

جراحی بینی استخوانی در کرج

انواع جراحی بینی

 

جراحی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود

 

1-عمل جراحی بینی استخوانی به منظوررفع قوز روی پل بینی انجام می شود. نتیجه جراحی بینی های استخوانی در مقایسه با نتیجه جراحی بینی های گوشتی مطلوب تر می باشد.

 

2-عمل جراحی بینی گوشتی بینی های گوشتی دارای غضروف ضعیف می باشند. برای موفقیت آمیز بودن جراحی بینی های گوشتی از طریق گرافت گذاری ، غضروف ضعیف بینی تقویت شده تا نتیجه جراحی بینی ماندگار و رضایت بخش باشد.

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی

بینی هایی که پوست نازک طوری که غضروف و استخوان قابل رویت می باشد و استخوان و بافت غضروفی محکمی دارند را بینی استخوانی یا غضروفی می نامند، که نتیجه جراحی مطلوبی را می توان در این نوع بینی مشاهده کرد.نوع دیگر بینی های گوشتی هستند که ضخامت پوست بینی بالایی دارند و دارای غضروف ضعیف و غیر محکمی هستند و برای ایجاد نتیجه مطلوب باید جراح بینی خوب و با تجربه ای در زمینه جراحی  بینی گوشتی انتخاب کرد.

ویژگی بینی استخوانی

 

1-بینی های استخوانی داری قوز، فرم خم و شکل منحنی زاویه دار و پوست نازکی هستند، این نوع بینی ها به طور معمول حاوی پل برآمده ای روی تیغه بینی می باشند.

 

2-از متداول ترین علت انجام جراحی بینی استخوانی در کرج حذف و برداشتن پل بینی می باشد.

 

3-جراح بینی حرفه ای و با تجربه باید در مرحله اول عملکرد و کارایی طبیعی بینی را در نظر داشته و با به کاربردن علم زیبایی شناختی تا حد امکان زیبایی و جذابیت بالایی در ظاهر بینی فرد ایجاد نماید.سپس اقدام به جراحی بینی استخوانی در کرج می کند.

منبع : http://iran-beauty.ir