سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی در کرج از رایج ترین عمل های جراحی می باشد که در کشور ما به طور روز افزون در حال افزایش افزایش یافته است. بیشتر افرادی که عمل جراحی بینی انجام می دهند  تنها به ظاهر و زیبایی بینی توجه دارند و به دیگر مسائل آن توجهی ندارند.

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی زیبایی

همان گونه که می دانید بینی ازاعضاء مهم صورت می باشد وهمه ما ازعملکرد حیاتی آن اطلاع داریم وهر گونه بروز مشکل در آن می تواند باعث بروز مشکلات در شما شود.

ازآنجایی که بینی نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد دارد اکثر افراد تمایل به انجام عمل زیبایی بینی دارند.البته در صورت وجود اختلالات در بینی درهنگام  انجام عمل زیبایی این اختلالات را نیزرفع می کنند که مهمترین آنها رفع مشکلات تنفسی می باشد.

 

نحوه انجام جراحی بینی درکرج

جراحی بینی در کرج  بیشتر به صورت بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی برای افراد انجام می شود البته انتخاب نوع بیهوشی بیشتر به نوع جراحی بستگی دارد که فرد باید انجام دهد.

درصورت جراحی با  بیهوشی موضعی بیمارصدای کار کردن پزشک خود را بر روی غضروف و استخوان بینی می شنود جراحی بینی در بیشتر مواقع به صورت سرپایی انجام می شود اما گاهی اوقات با تشخیص پزشک بیمارممکن است یک شب در بیمارستان یا درمحل جراحی بستری شود.

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پزشکی که عمل بینی را انجام می دهد معمولا متخصص گوش و حلق بینی یا جراح پلاستیک یا هر دو است

 

در جراحی بینی در کرج در ابتدا جراحی ،جراح یک برش در بینی فرد ایجاد می کند تا به استخوان وغضروف بینی فرد دسترسی پیدا کند.

این برش بیشتر درداخل بینی فرد زده می شود ودر بیشتر موارد   بعد ازعمل جای برش قابل مشاهده نیست. در صورت  نیاز و همچنین تشخیص پزشک پیوند غضروف یا استخوان معمولا از قسمت هایی خود بدن بیمارو یا از پر کننده های ترکیبی مصنوعی انجام می شود.

پس از اینکه جراح استخوان وغضروف بینی شما را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند.

البته تاثیر نوع پوست بینی فرد بر عمل جراحی  و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی  بیمار قرار داده می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.

منبع : http://iran-beauty.ir/