سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک بینی

جراحی پلاستیک  بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده است.

جراحی بینی پلاستیک

 

اما در صورتی که این جراحی بینی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

 

 

آیاجراحی پلاستیک بینی چه عوارضی دارد؟

همان گونه که می دانید تمام جراحی ها ممکن است با عارضه همراه باشند. جراحی زیبایی بینی هم می تواند عوارضی از قبیل عوارض عملکردی و تنفسی و یا عوارض زیبایی برای فرد به دنبال داشته باشد  که می تواند مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند.جراحی پلاستیک بینی هم به مانند هر عمل جراحی دیگر می تواند با عوارضی همراه شود.

عوارض جراحی پلاستیک بینی را می توان به دو دسته تقسیم کرد

– عوارضی که در هنگام عملکرد بینی مشخص می شود، مانند چسبندگی های داخل بینی یا تنگ شدن بیش از اندازه سوراخ های بینی که هریک ازاین جراحی ها  به ایجاد مشکل تنفسی برای فرد خواهد بود.

 

– عوارضی که در ظاهر بینی نمود پیدا می کند و در بیشتر مواقع، از برداشتن بیش از اندازه بافت های بینی ناشی می شوند، مانند کوچک شدن بیش از اندازه بینی که با دیگر اجزای صورت هماهنگی ندارد.

 

 

سن مناسب جراحی پلاستیک بینی

 

سن مناسب  جراحی پلاستیک بینی در دختران از سن 15 سالگی ودر پسران از سن 17 سالگی به شرط رشد کامل جسمی وفکری وداشتن انگیزه کافی فرد امکان پذیر است.

منبع :http://iran-beauty.ir