سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه عمل بینی

هزینه عمل  بینی

هزینه ی عمل بینی برای افراد  براساس نوع بینی آنا متفاوت است .زیرا درهزینه عمل بینی بیشتر تغییراتی که در بینی فرد صورت می گیرد تاثیر گذار است همین طوربه عملکرد پزشک در هنگام جراحی بستگی دارد به طور کلی می توان گفت که هزینه عمل  بینی بیشتر به هزینه جراح،هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه دارو،وسایل مصرفی وهزینه های بیمارستان بستگی دارد.

هزینه عمل بینی

سالهای  اخیر جراحی زیبایی بینی در بین مردم به ویژه زنان رایج شده است  اما بیشتر این افراد قبل از جراحی به دنبل هزینه عمل بینی خود هستند ودر این مورد در همان جلسه مشاور از جراح خود پرس وجو می کنند در این باره باید گفت که هزینه عمل بینی برحسب نوع بینی و نوع پوست بیماربا  فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که بینی های استخوانی دارند هزینه کمتری را برای جراحی بینی نسبت به دیگرافراد پرداخت می کنند. البته تجربه ومهارت جراح شما و محل انجام جراحی از مواردی است که در هزینه عمل بینی موثر است.

تقریبا می توان گفت هزینه عمل  بینی شما بیشتر به شهرت جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. درهزینه عمل  بینی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت جراح موثر است.

 

 

قیمت عمل بینی

عمل بینی یکی  ازمهمترین عمل‌های زیبایی بر روی صورت فرد است زیرا به طور مستقیم در زییایی فرد تاثیر می گذارد  و به همین دلیل  هزینه این عمل زیبایی نسبت به سایر عمل های زیبایی تا حدی بالاتر است.

به دلیل اینکه در این عمل با ساختارهای بسیار ظریف بینی پزشک شما کار دارد این جراحی باید با دقت وتوجه دقیق به جزئیات واصلاح دقیق بینی فرد انجام شود .زیرا جراح علاوه براصلاح  وضعیت غضروف بینی ساختار استخوانی بینی و پوست آن را نیز باید  تغییر می‌دهد تا به یک نتیجه طبیعی و مطلوب دست یابد. در نتیجه جراح توجه خاصی به نتیجه جراحی و عملکرد مناسب بینی دارد . به این ترتیب پیچیدگی جراحی بینی  می‌تواند به‌طور مشخص بر قیمت عمل بینی تاثیر گذار باشد.

منبع : http://iran-beauty.ir