سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی ترمیمی بیشترمناسب افرادی است که بینی آنها بعد از جراحی اولیه نیازمند بازسازی و اصلاح ایراداتی است  که به وجود آمده است.

عمل بینی ترمیمی

 

در عمل بینی ترمیمی جراح بینی قبل از هر اقدامی به موقعیت قرار گیری غضروف های درون بینی و همچنین ایرادات بینی درجراحی قبلی توجه می کند. همچنین موقعیت بینی قبل از جراحی بینی اول نیز بررسی شود.

 

 

عمل بینی ترمیمی بعد از جراحی بینی امکان پذیر است؟

در بیمارانی که جراحی بینی انجام داده اند و از ظاهر بینی خود راضی نیستند، امکان انجام عمل جراحی بینی ترمیمی وجود دارد اما برای گرفتن نتایج بهتر باید حداقل تا یک سال بعداز عمل جراحی صبر کرد.

می توان گفت که برخی اوقات عمل بینی ترمیمی یکی از سخت ترین اعمال جراحی پلاستیک می باشد، به همین دلیل شما باید از مهارت کافی جراح خود جهت انجام عمل ترمیمی زیبایی بینی اطمینان حاصل کنید.

 

 

هدف از انجام عمل بینی ترمیمی چیست

به طور کلی هدف از  جراحی ترمیم بینی بهبود زیبایی بینی وهمچنین  بهبود عملکرد تنفسی بینی فرد می باشد.

برخی اوقات حتی اگر جراح شما بهترین نتایج بعداز عمل جراحی بینی بدست آورد ، گاهی به علت تغییرات درصورت ویا در تعداد کمی از بیماران به علت افزایش سن ممکن است نیاز به عمل جراحی مجدد زیبایی بینی داشته باشید.

البته این را بدانید که محدودیت برای انجام  تعداد اعمال جراحی بینی وجود ندارد، اما این را بدانید که با افزایش دفعات جراحی بافت اسکار بیشتری در بینی شما  ایجاد می شود و نتایج خوبی به شما ارائه نمی دهد.

منبع : http://iran-beauty.ir